Wednesday, October 15, 2008

Malay Champion, Is Malaysia Champion

Did the Malays realised that despite Greakan Wanita comment; which demeans and argue our rights of our existance in our own land, Yes Malaysia is Tanah Melayu!; only leaders and Malays in UMNO actually comes out and want to protect the Malay right. Where is the Malay leader in PKR, Where is the Malay Leader in PAS, Where is the Malay leader in PRM or DAP?? dont they want to support and defend the Malay??Dont they love their own land?So, we as UMNO leaders, its up to Us to defend this land for our children and great grand children because the rest only care for themselves.


Yang Jelas, please advise all Malay with this proof, its very clear that leaders in PKR,PAS,PRM dan DAP adalah Pakatan yang akan membiarkan kehancuran Melayu, dan apabila Melayu itu tidak terbela dan hancur, Islam akan hancur di Malaysia dan Malay existance will be questioned and in the end, its rights denied! Nama Malaysia itu akan ditukar! Sanggupkah kita?!


Jadi, Be A Malay Champion Is To Be A Malaysia Champion...and since only UMNO is interested in Malay survival, my fight and course forever be will be, to become the UMNO Champion via perjuangan dan nasihat saya di MKT, InshaAllah

4 comments:

Anonymous said...

Teman dari asai dari Changkat Lobak, baru sahaja berjumpe blog kome.Teman sangat terharu dan banga ade juge orang Melayu sebeno jati.Macam ni,teman sokong 100 % platfom/pentas kome.Sebab Nye:
1.semenjak bulan mac 2008, terlalu banyak "Malay""muslim" bashing .Kalu dari orang bangde lain teman faham le,tetapi bile bangse sendiri bashing orang kite ata name"liberal""semangat terbuke- semnejak 2004,teman tak tahan .
2.Tiada sape lagi dalam arena kita same ade PerakDR atau persada Nasional Semanjung yang tonjolkan Kemelayuan
3.Hari ini,tempoh hari ade ramai beno orang melayu Cina India yang fasih bahase Inggeris ala Birch,membelasah Utusan dan tiada sape membela Utusan>ade 3 ke 4 orang saje daripada 435 komen di rocky bru.
4.Semenjak "terbukaan" yang luas pade 2004,NGO dan kumpulan bersaskan Ugama,bangsa,dan majli Guaman ememnag cari pasal dan isu nak bangsa.Klau kie kaji,yeman tak ingat pun kita orang Melayu minta runtuhkan akan menghalang atau mengurangkan hak dema semua nya.Tak Pernah pun."status quo " dema di pelihara sampaikan kite jage tertib.Teman rase nasi dah jadi bubur,masin puak dema sudah jadi saperti rimau di lepas dari kandang zoo taipin.
5.Yang sedih nya di negeri kite Perak DR,ade timbalan menteri pompuan(kawsan Gerik? dari PGRM dah bunyi macam penyokong PGRM pade selepas PRU di mane PGRM mule mule muncul kuat di PPinang.
6.Teman rase keadaan emosi yang sebeno tidak dapat di hidu olih peminpin orang Melayu,yang menang baru ni dan bercampo dengan Liberal dan Malaysian Malaysia.(Semanjung saje).Sabah/sarwak lain ceritenye.
Olih yang demikian,teman sokong usul dan asas perjuagan lome.Teman hanye pemgikut.Gopeng menraju dan cari le sdra yang bersame pendirians.Semoga Allah SWT memberi kome hidayah dan kekuatan untuk watan.Salam Perjuangan.arjuna waspada

Anonymous said...

mana pigi itu olang PKR/PAS atau melayu pembangkang aaa...
dia pigi titun dan main bilakang la..
cilaka itu olang.

Admin said...

Selamat Berjuang! Kita akan pastikan the survival of UMNO!

ketam said...

ASSALAMUALAIKUM,

PERHATIAN KEPADA SEMUA BANGSA MELAYU TERUTAMA MELATU UMNO (SILA BACA BLOG LIM KIT SIANG) NAMPAKNYA BERMULALAH SUDAH LANGKAH MEREKA UNTUK MENGHAPUSKAN KUASA YG DI PERTUAN AGONG DAN MAJLIS RAJA-RAJA MELAYU.. NAMPAKNYA ZAID IBRAHIM TELAH BERSEKONGKOL DGN MEREKA HARAP AHLI UMNO YANG SAYANGKAN AGAMA,BANGSA DAN NEGARA MELAPORKAN TINDAKAN ZAID IBRAHIM SUPAYA DILUCUTKAN KEAHLIANNYA DAN DITAMATKAN PERKHIDMATAN FIRMA GUAMANNYA DALAM SEMUA SYARIKAT BERKEPENTINGAN KERAJAAN.

SEBENARNYA CADANGAN MENUBUHKAN SURUHAJAYA PERLANTIKAN HAKIM ITU ADALAH SATU DAKYAH DAP UNTUK MENGHAPUSKAN HAK DAN KUASA KEISTIMEWAAN YG DIPERTUAN AGONG DAN MAJLIS RAJA-RAJA YG MENJADI LAMBANG KEKUATAN BANGSA MELAYU..

AYUH PEMUDA UMNO JIKA PEMUDA UMNO BENAR-BENAR MAHU BERUBAH TENTANGLAH MEREKA DEMI AGAMA,BANGSA DAN NEGARA.

WASSALAM